Dotazy nejen k webhostingu
Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Použijte formulář a zašlete nám Váš dotaz přímo!
Jak si nastavím poštovní účet v The Bat?
- Je potřeba nejprve zavést nový poštovní účet. K zřízení účtu se dostanete přes odkaz Účet/Vytvořit. Nebo kliknutím pravého tlačítka do prostoru účtů.
- Nejprve si pojmenujeme nový účet a zvolíme adresář pro ukládání zpráv.
- Dále definujeme údaje, které se budou zobrazovat příjemci (Jméno, emailová adresa, oganizace).
- V dalšim kroku vybereme protokol pro práci s poštou.
Příchozí pošta IMAP; server: imap.tojeono.cz Port: 993, Šifrování metodou: SSL/TLS.
Příchozí pošta POP; server: pop3.tojeono.cz Port: 995, Šifrování metodou: SSL/TLS.
Odchozí pošta; server: smtp.tojeono.cz Port: 587, Šifrování metodou: STARTTLS.
Jestli že nemáte u nás přiobjednán SMTP pro odesílání pošty přes naše servery, nastavíte SMTP server Vašeho poskytovatele připojení
- V tomto kroku nastavíte jméno a heslo poštovního účtu. Jméno účtu je celá e-mailová adresa (např. info@firma-example.cz).
- Nyní lze nastavení účtu ukončit a nebo pokračovat v detailním nastavení. Do nastavení se lze kdykoli vrátit.
- Přehled formuláře se základním nastavením poštovního účtu.
- Nastavení šifrovaného přenosu pro příjem a odesílání pošty.
Příchozí pošta POP; server: pop3.tojeono.cz Port: 995, Šifrování metodou: SSL/TLS.
Odchozí pošta; server: smtp.tojeono.cz Port: 587, Šifrování metodou: STARTTLS.
- Odesílání hesla na pop3 server je v nešifrované podobě.
- Přístup k SMTP serveru při odesílání pošty je potřeba ověřovat.